reklama

Niekedy mi je zle... zo samej seba

V utorok som oficiálne vstúpila späť do reality pracovného života. Slová môjho šéfa krátko po našom staff meetingu prišli ako nečakaná, no zaslúžená facka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

"Petra, poďte so mnou ešte na chvíľku do officu, potrebujem si nejaké veci vyjasniť predtým ako začnete naplno pracovať." V hrdle som zrazu cítila tú hrču ako keď človeka premôže seriózny žiaľ, v žalúdku ten čudný pocit ako keby mi tam niekto nahádzal kamene, ruky roztrasené a hlas plný pokory. Moje telo extrémnym spôsobom fyzicky odpovedalo na to z čoho som mala obavy.    Predtým ako som vyrazila smerom k našej stolmi preplnenej kancelárii som si odbehla na toaletu. Potrebovala som sa ukľudniť. Modlila som sa, aby bolo všetko ok a zároveň som presviedčala samú seba, že sa predsa nemám čoho báť. Pracujem predsa toľko koľko mám, plním si zodpovednosti, sem tam spravím niečo navyše a ľudia v teame ma celkom berú. S pulzom asi 120 za minútu som si sadla k stolu oproti veľkému bossovi a dúfala som, že odídem a stále budem zamestaná.     Z chvíľky sa stali dve hodiny. Po asi tridsiatich minútach som sa konečne ukľudnila natoľko, že som prestala odpíjať z pohára vody a bola som schopná rovno sedieť. Asi po hodine, keď som si uvedomila, že šéf sa potrebuje vyrozprávať zo mňa opadla väčšina nervozity, ale stále som sa bála či som spravila niečo zlé alebo či sa mu na mojej práci a mojej osobe jednoducho niečo nepáči.   Keď bolo po všetkom a konečne som si mohla sadnúť a vydýchnuť a bola som schopná jasnejšie myslieť o tom, čo sa práve stalo zostalo mi druhý krát ťažko. Tentokrát mi však bolo zle zo samej seba. Uvedomila som si, že ja som presne taká ako tie padavky, ktorým sa úprimne vysmievam. To, čo si o mne myslí jeden obyčajný človek sa zrazu stalo takým "dôležitým", že to v priebehu sekundy zmenilo moju fyzickú a psychickú pohodu. Hlúpa túžba po tom, aby som sa zapáčila a vyzerala v šéfových očiach minimálne dokonalo mi na pár hodín spravila zo života peklo. Naozaj potrebujem, aby mi všetko niekto odobril? To už som aj ja tak mimo, že sa mi môže takéto niečo stať? Niekedy mi je zle... zo samej seba. Ešteže mám čas a chuť na sebe pracovať!

Petra Tibenska

Petra Tibenska

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladá ambiciózna ženská, ktorá miluje tenis, kávu, cudzie jazyky, horúce počasie, pláž a sledovanie diania vo svete. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu